2020. november 22-én a Budapesti Pedagógiai Oktatási Központ szervezésében intézményünk az Oktatási Hivatal Bázisintézményeként előadást tartott a tehetségígéretek gondozásának témakörében.
A program címe:
“Nyitva van a Műhely kapu…! Hogyan épülnek fel valós problémákat kutató és művészeti komplexitást alkalmazó műhelymunkáink?“
A programon a résztvevők prezentációt láthattak a tehetségígéreteink gondozásának elméleti alapjairól, valamint bemutatkoztak a Kis Felfedezők Természeti és a Kuckoló Térbeli – Vizuális Interperszonális – Intraperszonális Tehetségígéreteket gondozó Műhelyek.
A résztvevők megtekinthettek egy filmet egy műhelymunka felépítéséről – az érzelmi ráhangolástól a megvalósításon át a műhelymunkát lezáró ön – és társértékelés- valamint érzésvizsgálatokig. A résztvevők a film megtekintéséhez különféle megfigyelési szempontokat kaptak – a tehetséggondozó duálpedagógiai módszerek, az értékelés, valamint a ráhangolás, motiváció, érdeklődés fenntartása megfigyelésére, majd az egyforma szempontokat kapott kollégák csapatokat alkottak és fogalomtérképezés módszerével dolgozták fel a kapott információkat.
A csapatok szószólóinak beszámolója alapján megvalósult a horizontális tanulás.
A kollégákkal megismertettük tehetségígéreteket gondozó műhelyeink eszközrendszerét is – látogatást tettünk a műhely szobában.
A program végén a kollégákkal is végeztünk érzésvizsgálatot, és nagyon jó visszajelzéseket kaptunk, köszönjük szépen!
A programon bemutatásra került Dr. Kovács Istvánné, Keresztély Dóra, Kohlbeck Mária, Nánásiné Lehner Mónika óvodapedagógusok tehetségígéreteket gondozó munkája.







